Dag 121 - 244 dagar kvar

Vilken helt underbar dag! Det är så roligt när man ser hur kidsen utvecklas..jag får ju inte skriva hur mycket som helst om barnen efter familjens regler..och det respekterar jag. Men jag måste ändå säga att det är härligt att se att man lyckats ändra på ett dåligt beteende. Det gör en glad inombords.

Idag fick jag lite chans att fixa till min otroligt fula bränna...var vid poolen hela eftermiddagen och det var i princip klarblå himmel och strålande sol. Det är ganska bra att jobba samtidigt som man solar, har man hand om tre barn under 3 år så blir det en hel del spring i poolen...både på gott och ont...och det ger en sån där snygg och jämn bränna. Ni vet sådan som barnen får på sommaren för att de inte kan sitta stilla.

Fick reda på att mammas och pappas paket med födelsedagspresenter antagligen inte kommer komma fram heller. På min begäran stoppade mamma ner resterande av mina P-piller hemma (jag orkar inte skaffa recept i det här landet) och tydligen klassas det som receptbelagd medicin och då stoppas det i tullen. Saken är att om jag har tur så skickar det bara tillbaka paketet till mina föräldrar så kan mamma skicka om paketet utan pillren, men i värsta fall så förstör dem paketet och med det mina presenter :(....

Och idag är det mindre än 50 dagar innan min underbara älsling kommer hit. Vi bokade klart alla resor igår och nu är det bara för läckerbiten att skynda sig hit. Det kommer bli bäst!



- Because I said so -

Kommentarer
Postat av: The prince of your dreamz

Jag blir så glad när jag läser din blogg. Står och fånler i kassan nu. Älskar dig!

2009-07-01 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0