Dag 123 - 242 dagar kvar

Fy fasiken vilken dag alltså...ville bara sätta mig ner och gråta på eftermiddagen. Men nej, sånt sysslar ju inte vi med..vi biter ihop och hoppas på en bättre morgondag! Imorgon ska jag jobba extra...ska ta ahnd om tvillingarna medan resten av familjen åker ut med en båt och kollar på fyrverkerier..gött. Tvillingarna somnar vid 7 så det betyder att resten av kvällen kan jag mysa med mig själv.

Idag var jag på födelsedags middag isch..men tårta och grillat. Lilla Pauline fyllde 20. Hela hennes familj var här. Jag åkte till hennes pool där maten serverades. Tyvärr stängde poolen så tidigt (jag hann inte ens bada) så vi fick åla hem till hennes värdfamilj och äta tårtan. Att se hennes ha son familj på besök och att se att Åsa har besök av sin lillebror får mig att sakna min familj. Men jag har fått födelsedagpaket av mamma och pappa redan...så det stilade saknaden litegrann...materialist som jag är.

Nu ska jag sova! Jobbig dag..puh.



Så här kände jag mig idag efter mitt pass...ibland skulle jag kunna döda för att bara behöva ta hand om ett barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0