Dag 124 - 241 dagar kvar

Jag är "such a grandma" som Eva skulle säga. Ikväll är jag alltså barnvakt till tvillingarna medan de andra är ute på skojigheter. Mia tänkte då att denna kväll (eftersom tvillingarna däckar vid 19 och sen inte säger ett pip förrns imorrn bitti) skulle vara en perfekt myskväll med sig själv. Pyttsan! Det Börjar bra, jag gör en gör go pastasallad...kollar på the replacements och poppar popcorn...har sådär supermysigt med mig själv. Tills kl 21 så jag däckar! Amen va är det här 21?! Det är ju inte ens lite kväll då! Ja nu har jag (40 min senare) iaf vaknat och ska ta igen den härmyskvällen..har ska inte sovas nåt, här ska det bli kvalitetstid.



Imorrn väntas det grejjer. Då ska det firas 4th of july!! Men på morgonen ska jag hinna med en löptur och sen jobba på solbrännan...plus en chans att spana in alla snyggingar som jobbar vid poolen ;)

Hörs imorgon!





- I'm saving all my love for someone who's loving me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0