Dag 125 - 240 dagar kvar

Fjärde juli! Idag firades fjärde juli med allt var det innebär! Jag började dagen med lita shopping, mitt hår har fått ett eget liv här borta så jag va tvungen att köpa en massa hårprodukter för att hålla det plats. Shit så här mycket tjejgrejjer har jag aldrig haft i mitt badrum...om jag inte passar mig snart kanske jag blir en kvinna. Efter shoppingen la mig vid poolen för att få lite färg...lyckas fortfarande inte få bort den där linnebrännan men vi jobbar på det.

På kvällen mötte jag upp Eva, Laura och Dasha för att ha lite picknick inne i DC och sen kolla på fyrverkerier. Vi kom in väldigt tidigt eftersom vi hört att de lätt kan bli kaos på såna ställen. Efter picknicken träffa vi svenska maffian och hängde med dem under fyrverkeriet..det var jäkla snyggt fyrverkeri måste jag säga.
Efter fyrberkeriet skulle vi iväg på klubb och svänga våra lurviga, vi tänkte Georgetown medan Georgtown bara tänkte barer...så vi tänkte om och tåg tunnelbanan hem kl 2 på natten. Ja, innan vi åkte hem satte vi oss såklart på en bar och tog några drinkar.




























Det var gårdagen det! Nu ska jag iväg och klippa håret...




- Miss independent -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0