Dag 126 - 239 dagar kvar

Härliga söndag!
Spenderade dagen på Montgomery mall med Eva, hon är den bästa att gå med på Montgomery Mall. Hon vet vars alla affärer ligger och så är hon sådär snabb i affärerna som jag. Jag hatar att gå och titta på kläder i flera timmar i samma affär, jag kollar en snabbis ser nåt jag gillar eller går därifrån.

Men det bästa med hela dagen var att jag faktiskt klippte mig. Jag har ju inte klippt mig på typ ett millenium så det var verkligen på tiden! Och frisörskan sa hela tiden hur torrt mitt hår var och att jag behövde alla hårprodukter i hela solongen typ..så nu har jag spenderat ännu mer på mitt hår. Herregud!

 

 

Och så här blev resultatet! Bra va?




- I can't for you forever -

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Va fin du blev! :)

2009-07-07 @ 10:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0