Dag 130 - 235 dagar kvar

Nu sitter man här nyduschad och kunde i vanliga fall softa framför teven, men icke! Min kväll ska istället tillbringas tillsammans med historiböckerna....oh joy. Har ju bara en sisådär miljon sidor att läsa på fem veckor...men det klarra vi väll? Plus 45 timmars arbetsvecka på det...som smäcken!

Men varför sura? Jag har ju faktiskt valt allting själv och kunde ju hoppa av om jag känner för det. Men jag tror att dragit lite förhastade slutsatser av kursen, den är nog faktiskt ganska bra ändå (fastän fortfarande jobbig och skrämmande). Men om man tänker efter så kommer jag antagligen lära mig mycket mer genom den här kursen än de historiekurser jag haft i sverige. Att skriva en uppsats om ett ämne under lektionstid kommer antagligen göra mer mig fördjupad i ämnet och samtidigt göra att jag får en helhetsbild! Perfekt!

Nu ska jag ta tag i pluggandet. Vi hörs imorgon!



Myser i mjukisbyxor (eller pluggar i mysiga mjukisbyxir...vilket som)



Så detta är allt jag ska ta mig igenim...sa jag att jag bara hade två veckor? De två tjocka böckerna till höger ska det göras en bokrecension av...oh joy. Lägg gärna märke till alhgrens bilar med husvagnar..(fruxo smak)...som mamma så vänligt skicka. Ska det pluggas få tandvärken lida.





- And the reason is me..lalalala -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0