Dag 131 - 234 dagar kvar

Snacka om tråkfredag! Eva ringde mig nyss och frågade om jag ville följa med på Barbeque...a lot of food and beer..låter ju supermysigt. Men nej, icke, Mia måste sitta hemma med sina historieböcker om hon ska klara den här jäkla kursen. Jag har bara pluggat i en vecka och det är redan trist, inte alls lika inspirerande som det var första timmen av plugg. Men ja nu ska vi sluta hänga läpp och istället koncentrera oss på morgondagen...då ska Mia svänga sina lurviga och ta en ny tur till Ibiza..woohoo.

Sist jag var på Ibiza så var det inte alls roligt, killar som tafsa och allt möjligt äckligt. Man kunde ju inte vara på dansgolvet mer än 5 sek innan det kom nåt äckel. Men jag är villig att ge stället en ny chans...och då är det bästa att musiken är bättre!

Nu väntar mina böcker....




- Just when I thought you were different -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0