Dag 133 - 232 dagar kvar

Idag har jag verkligen varit duktig! Vakna klockan 6 imorse av att det var dödstyst i huset (var antagligen därför jag vakna eftersom det annars brukar låta som ett 3:e världskrig därute...men som alla andra under krigstider så har jag som vant mig). Tänkte då försöka somna om men det gick ju självklart inte...så då tog jag mig i kragen och for på en springtur istället. Inte så långt dock eftersom det var världens hetta ute..kom hem efter 1 tim sjöblöt.

Efter löpturen så började jag läsa i boken Washington Crossing...ni vet den där boken på 600 sidor som jag ska skriva om. Faktiskt är boken väldigt intressant och jag har redan läst ca 150 sidor. Bra va! Efter läsningen kom Eva och hämta mig och vi åkte in till DC för lite souvenir shopping och mat. Eva åker ju till Mexico om 19 dagar så hon skulle ta med lite saker hem till sin nära och kära..

Efter det så fortsatte jag läsa i boken...jag tycker att dem är som lika bra att läsa så mycket jag kan när jag ändå har tid.



Mat från Chipotle (?)...här i USA så bryr dem sig inte så mycket om uppläget som ni ser. Ser ju ehm smaksigt ut. (va ganska starkt så alltså ej okej i Mias värld)



Dagens skörd...Lilla Mia måste ju lära sig det här med att shoppa skor. Är ju faktiskt inte okej längre att ha sneakers till precis allt. Vi börjar med dem här från H&M



Och dagens boktips: Måste faktiskt erkänna att boken är intressant och jag kommer antagligen kunna amerikas historia bättre än min egen!



- But now you got your crown back-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0