Dag 134 - 231 dagar kvar

Jag har fått paket!
Av min bästatste Ida...ett väldigt bra paket som innehöll mitt favorit godis från Sverige. Sura bläckfiskar är det bästa som finns...tack Ida!

Idag var jag en på min andra lektion på college...och just nu känns allt lite lättare än det gjorde efter första lektionen. Jag ligger i fas med läsandet (tror jag?) och fick min professor att godkänna en bok på 50 sidor som bok för min andra bokrecension. Det ger mig lite mer andrum...för trots allt så är jag ju inte i det här landet för att plugga utan för att ha lite roligt och upptäcka saker också.

Nu ska jag sova...





- Sometimes you just have to figure that if he dosen't care, you're missing out on someone that does -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0