Dag 136 - 229 dagar kvar

Visst är det konstigt ibland hur man kan sakna någon så där sjukt mycket?
Ni vet hur man i filmer ser folk som blir kära...och så kan dem inte tänka på någon annan än den personen..ni vet, dem missar skolan..missar att äta..o.s.v. Jag har aldrig riktigt trott på det där, men idag har jag bara gått runt och tänkt på min sötnos hela dagen.

Jag har tänkt på hur bra (bäst) det kommer bli när han kommer hit..hur mycket jag ska pussa på honom. Och så mycket roligt vi ska hitta på tillsammans. bara vi två i två hela veckor...de kommer vara de bästa veckorna!

Ibland saknar min vissa personer så mycket att det bara gör ont...och då måste man låta det göra ont...iaf ett litet tag. Sen tänker man på hur kul man har det och att det är dumt att sakna!






- There's nothing else I can say -

Kommentarer
Postat av: Andreas

Pirr i magen!

2009-07-18 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0