Dag 138 - 226 dagar kvar

Kom hem sent igår och orkade som inte skriva någonting. Eftersom Pauline åker hem idag (hon har nog redan åkt) så träffades vi i Laurel igår och åt lite middag och spelade spel för att säga hejdå.
Laurel ligger ca 30 min bort, det är där Åsa och Niels bor. Jag tror att det ligger ganska nära Baltimore. Iaf så åkte jag först och hämta Sara, sen Niels och så åkte vi och träffade Åsa och Pauline som redan var vid restaurangen.

Middagen var sådär, jag var inte jättehungrig (tror det beror på värmen) men beställde ändå en stor fet hamburgare...den smaka väll bra men de va ju mindre lyckat då jag inte va så hungrig. Spelandet var däremot roligare. Man satte in 10 dollar på ett kort och så fick man spela i en massa olika roliga automater...min favvo var en där man skulle dra en orm längs en bana, väldigt svårt med väldigt roligt. jag trodde ju att jag var duktig som fått till 150 biljetter (man får biletter varje gång man vinner) och skulle lösa in dem, men icke...för att få bra saker skulle man ha minst typ 1000 poäng. Surt sa räven.

Nu kommer min helg mest bestå av plugg...suck! Det var ju detta jag inte ville skulle hända...men men.




Snor en bild från Åsa eftersom jag inte tog egna bilder :P



- There's no light at the end of the tunel tonight, just a bridge that I have to burn -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0