Dag 142 - 222 dagar kvar

Jajjamensan fattas bara!
Nu sitter jag som bäst och hårdpluggar inför det här provet. Det konstiga är att det inte känns som att jag pluggat speciellt mycket inför provet (Jag menar jag obbar 45 timmar/veckan) men ändå kan jag ganska mycket. Eller rättare sagt, jag kan lite om mycket...jag vet vilka presidenterna är men kanske inte så detaljerat. Men ändå känner jag mig mer hemma i ämnet än nåt jag någonsin läst på LTU...så vi hoppas på minst D men helst A.

Annars har dagen varit ganska lugn förtom att jag var tvungen att åka till Colleget och för färde gången i ordningen visa vem jag är och bekräfta att jag faktiskt är Aupair. Jag börar nästan tro att dem på allvar börjar misstänka att jag är terrorist eller nåt...antagligen för det där med P-pillerna.

Jaja åter till George Washintgon och hans underbara liv.







- Tell your boyfriend, that if he got beef...that I'm a vegetarian and I ain't fucking scared of him -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0