Dag 143 - 221 dagar kvar

När man äntligen tror att man kan få en ledig kväll utan plugg så blir man dragen i svansen. Nu måste jag ju panika inför nästa prov, halva kursen bra räcker inte...här ska allt va toppen betyg. Nja kanske inte men jag måste ju klara denna del också...som dessutom är den svåra delen eftersom alla svåra ord kommer nu :S.

Idag har jag haft en ovanligt lugn dag. Eftersom det regna hela dagen så var vi i stort sett inne hela tiden..jag och flickan gixk dock ut en sväng när det regna som värst och lekte. Det är något speciellt med att gå ut barbent och barfota med bara regnjackan som skydd och hoppa i en massa vattenpölar.

Men som sagt, nu åter till Amerikas underbara historia. Jej







- What if I had never let you go -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0