Dag 144 - 220 dagar kvar

Idag stod kickboxning på shemat...så himla skönt att slå bort all frustration. Eftersom det är en ganska liten lokal så boxas vi inte med varandra (i par) utan man får boxas med en säck...vilket jag föredrar för då kan man låtsas att man slår en riktig person. Jag tänker på en och samma person när jag slår..kommer ju självklart inte säga vilken..men det är ändå ganska kul att jag alltid tänker på samma. Finns kanske bara en enda person i hela världen som jag vill så....haha as if!

Vi var och åt på en Irländsk pub idag också..jag åt tonfisk BLT...min absolut första råa tonfisk..smakade ganska bra måste jag säga. Är ju alltid lite speciellt att gå ut och äta med denna familj eftersom de har en massa småbarn...ingen rast ingen ro.

Kom precis hem från Eva, va och kikade lite film. Btw måste jag säga att jag är värdelös på att välja film. Förra helgen såg vi kanske världens sämsta film och idag lyckades jag välja en som jag redan sett. Men suck! Jaja tredje gången gitl heter det jue.

Måste bara avsluta med att säga att jag fick världens sötaste överasskning idag...en liten mini chokladkalender som räknar ner dagarna tills min sötnos kommer. Naaw!



- Romeo, stay away from Juliette -

Kommentarer
Postat av: Emma Sjödin hällström

Hej! Pappa ringde mig o gav mig din bloggadress. Han kan den eftersom han sitter uppe i ripis med dina föräldrar=) Är så avis på dig att du får bo i usa som jag oxå vill göra. lär ju aldrig hända eftersom jag väntar en liten bebbe om några veckor men den kommer göra mig nog lycklig så jag behöver kanske inte usa ändå=D hehe. hare bra. kram emma

2009-07-25 @ 19:46:22
URL: http://emmaantoinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0