Dag 147 - 217 dagar kvar

Alltså det här med nedräkningen går ju sådär måste jag säga...är iofs ca 10 dagar efter. Hur vart de så? Jaja...vi kör på mitt race!

Så idag fick jag tillbaka min uppsats: Det blev ett B. Inte så illa va? Ett B i amerikansk historia..de ni! Tror dock att professorn rättade lite snällt..men ett B är ett B alla dagar på året.

Usch vilken hetta det var idag. Det jag inte gillar med det här landet är att de värsta dagarna är då det är mulet. Molnen gör att luftfuktigheten blir värre än när det är sol...så det enda man gör är svettas. Så himla jobbigt. Jag tog med barne till parken på förmiddagen men vi va tvugna att gå efter typ 20 min eftersom jag höll på att smälta bort.

Nej, nu ska jag sova igen. Känns inte som jag gör annat än sover, äter och jobbar. Men annat blir det om ca 2.5 vecka då sötnosen kommer...då blir de inte mycka sova hehe




- You'll the prince and I'll be the priness -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0