Dag 148 - 216 dagar kvar

Åh, nu är det bara 18 dagar kvar!

Idag va en bra dag. Dagen började med att jag träffade Ida och vi gick på puppetshow och hade picknick i lekparken. Supermysigt om man tar bort den lilla detaljen att det var så varmt att man höll på att smälta bort. Idag var ju solen framme så eftermiddagen spenderades vid poolen..så nu kanske jag är ännu lite brunare. Just ja, det har jag glömt att säga...tomat Mia är ett minne blott och numera blir det lite färg.

Sen har jag fått tag i biljetter till Real Madrid - DC united den 9:e augusti. Japp det blir fotboll på lite bättre nivå än vad jag är van vid. Nu är det ju iofs bara en vänskapsmatch men ändå!

Sitter och pratar med min älskling...det är så svårt att va utan honom. Jag är så himla glad att jag har honom...han är den absolut gulligaste i hela världen. Jag har aldrig träffat nån som bryr sig så mycket om mig som han gör.

- Nu har jag verkligen fått veta hur hemskt det är att vara utan dig.
Trots att det värker i magen ibland så är mitt hjärta starkare än innan.

(Är han inte den sötaste? Han skrev detta när jag frågade om det inte var elakt av mig att flytta ifrån honom. Och den underbara människan svara bara att han älskar mig ännuu mer.)


Men nu får det vara slut på gulligheterna!




- Cause I'm in love, with a beautiful boy -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0