Dag 150 - 215 dagar kvar

Alltså snart kommer jag slå nån på MWA. Jag var dit igår (igen!) och denna gång hade jag alla papper som de frågade efter, vilket jag inte haft de andra gångerna. Så vi blev visade till ett väntrum och fick sitta där i 3 timmar, för att höra att nej Maria kan inte göra körkortsprovet idag eftersom Homeland security inte matchar hennes Visa nummer. Ursäkta?!
   Så ja, nu måste jag vänta på att dem ringer och ge mig klartecken på att detta är ett stort misstag och så får ja sitta ytterligare 3 timmar där och vänta på att få göra provet! Detta är ett helvete, snart skiter jag i körortet!

Annars var det en bra dag igår, jag fick tillbaka min bokrapport...ett C+ vilket jag ser som lyckat då jag inte ens läste hela boken :S. Jag tror jag kommer få antinge ett C eller ett B i denna kurs..och det är bra!

Annars händer inte så mycket just nu, jag försöker spara pengar så jag har lite när min sötnos kommer hit. Hela dagarna går jag bara runt och önskar att tiden gick lite fortare.





- We were always meant to say goodbye -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0