Dag 151 - 214 dagar kvar

Har precis kollat på never been kissed...sån himla fin film. Åh jag är verkligen en sucker för romantiska komedier, har alltid velat leva i en film. Jag menar, vem vill inte bli kysst av drömprinsen medan hela världen tittar på..riiight. Nej men jag är ju den där personen som gråter mig igenom dess filmer också, ganska rolig kontrast till min hostdad som hela tiden satt och skratta åt dem där "fulla tonåringarna som skadar sig".

Idag har varit en bra dag, vi åt lunch med Jenny och Evangeline i parken. Fast dem här fabla ungarna på camp (och ja de finns antagligen en miljon olika camp som alla ska vara exakt vid den lekparken jag och flickan råkar befinna oss vid) förstör ju leken...de tar ingen hänsyn till mindre barn och hälften av dagen går åt att trösta flickan som blir nersprungen av större barn, som om hon inte gråter nog mycket ändå! Sedan lekte vi med Melina och Adeline, och då höll vi hos hemma hos dem eftersom en förmiddag med gråt är mer än vad jag klarar av!

Nu ska jag försöka plugga en timme och sen gå och sova.





- Hold me for a while -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0