...Even though I shoulden't...

10 bevis på att jag nu lever i Washington och har tagit till mig den amerikanska vardagen:

1. Cheetos (det överlägset bästa med detta land) kan vi äta när som helst och hur som helst...trots att det varken är bra för kropp, humör eller hud.
2. Inskriven på amerikanskt college (säger väll sig självt, ett plus att det dessutom går bra också)
3. Bryr mig inte längre att radiostationerna spelar högst 3 olika låtar per dag, varav två är av Lady Gaga. Vi sjunger glatt med i bilen ändå!
4. Tycker poolkillen är sjukt snygg
5. Bryr mig inte längre om att vara världens smalaste, mat går före utseende.
6. Säger "Oh my god" eller "you gotta be kidding me" varannan mening.
7. Cheddar cheese funkar till allt!
8. Tror alla med turban är terrorister, och så fort nåt händer skyller jag på mellanöstern!
9. Shoppar konstant!
10. Kör med playdates för att få dagen att gå snabbare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0