Dag 100 - 265 dagar kvar!

Åh snart skiter jag i det här jävla amerikanska körkortet. Fan pappersarbetet är ju värren än provet, och nu ska jag fixa social security number eftersom man måste ha det, ännu mer skit pappergöra och handlingar att fylla i. Usch jag ska aldrig bli egen företagare...kan ju bara gissa hur mycket man måste göra då om man måste göra allt det här när man bara är privatperson.

Försöker komma igång med träningen igen också (för femtielfte gången)...simmade 1, 25 km i poolen idag...ja jag vet att det inte är så himla mycket..men det känns i kroppen. Min tanke är att simma måndag och fredag och springa tisdag och torsdag. Har ju fått Stil innebandys sommar träningsschem som jag tänkte prova.

Jajaja..imorgon är det en annan dag..förhoppningsvis är jag gladare då






- I never thought I would fall for you as hard as I did -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0