Dag 101 - 264 dagar kvar

Var så himla skönt att äntligen få prata lite med drömprisen idag....vi har inte pratat på ett par dagar eftersom han håller på att flytta. Men den som väntar på något gott ;). Det är konstigt hur fort tiden går ändå...nu har jag bott här i 4 månader och om 2 månader kommer min prins...det betyder att jag varit här längre än det är innan han kommer hit...det är ju helt fantastiskt. Vi vet ju redan vad vi ska göra när han kommer hit, men nu kommer det roliga att boka hotell och event och resor till och från platser..sjukt spännande. Måste fixa så jag kommer in i Canada också...eller rättare sagt..måste fixa så jag kommer tillbaka in i USA när jag varit i Canada.

Fixade mitt socialsecurity number idag också...och nej jag behövde inte ha ett giltigt körkort för att få numret. Det var förvånansvärt lätt och jag var därifrån efter 30 minuter..nu måste jag bara vänta i typ 100 år innan jag får kortet. I den här farten kommer jag alltså ha mitt körkort lagom till jag åker hem igen.

Var storm här idag låg som bäst och glassade brevid poolen med kidsen när vädret ändrade sig i blixtfart. Helt plötslig var himlen svart och det blåste löv runt hela området. Sen kom regnet och åskan och blixten, och det kan jag säga..att åskan och blixten här är 100 gånger värre än hemma..huvva.



och så här glad var jag efter mitt och prinsens efterlängtad samtal idag! Underbart!




- Kiss me thru teh phone -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0