Dag 103 - 262 dagar kvar

Men gud vilket underbart land jag lever i...
Igår kom jag på att serien Greek kanske fortfarande gick i USA (eller om de hade säsongsavbrott) och kom in på deras hemsida. Då såg jag att man fakiskt är inne på säsong 3 och att alla avsnitt av säsong 2 ligger på hemsidan. Men gud, nu har jag ju bara 24 avsnitt att ta mig igenom. Det bästa är att jag kan titta på dem när jag vill och vart jag vill...här pratar vi fri vilja!

Idag har det varit en väldigt rolig dag. Jag och Ida åkte till naturhistoriska museét med barnen och det var verkligen superskoj. Visserligen tog vi oss bara igenom insektsdelen men ändå! Fick dock stressa och köra som en kriminell hem eftersom jag va lite sen...men det gick bra!

Vädret är dock tråkigt...ser ut som en syster till bröderna fluff tack vare luftfuktigheten. Men ja, det gör väll inte så mycket eller?

Fick för övrigt världen gulligaste paket idag också...man vet när man har något som är för bra för att kasta bort. Man vet när dem som bryr sig är viktigast! Det är lätt att bli förvirrad och glömma bort det ibland.

Nu ska jag krypa ner i sängen...vi hörs imorgon





- What if I had never let you go -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0