Dag 104 - 261 dagar kvar

Ibland kan man helt plötsligt fastna för en låt fastän man hört den flera gånger...så var det med mig och Halo av Beyoncé. Jag har hört den flera gånger på radion och tyckta att den vart sådär...men så hörde jag den i bilen idag och jag blev helt förälskad. Och så bra den passar in på mig just nu....obs detta kommer låta som en klyscha...när jag hörde låten så börja jag tänka på att jag ska sluta vara velig..jag ska sluta såra dem som betyder mest för mig och som verkligen bryr sig om mig...jag ska sluta springa efter det som jag vet kommer sluta i katastrof. Jag har hittat min ängel..och det räcker, inte bara räcker..det är det som kommer få mig att vara lycklig.

Så nu sitter jag här med ett leende på läpparna och känner mig lyckligare än på mycket länge, och konstigt är det eftersom personen ansvarig för min lycka sitter på andra siden jorden (eller ja sover väll antagligen nu).






- Every where I'm looking now, I'm surrounded by your embrace -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0