Dag 107 - 258 dagar kvar

Jag lovade att jag skulle berätta om helgen..den var väldigt händelserik och jag var så fruktansvärt trött igår att jag inte orkade skriva om den då.

På fredagkvällen gjorde jag ingenting...tog igen en massa sömn som var välbehövligt. Har börjat med en ovana att sova alldeles för lite sen jag kom hit...ej okej not hot!
På lördagen så började dagen med att jag jobbade till 1.30 (Ja jag jobbar ju 3 av 4 lördagar varje månad..Crap!) Sen skyndade jag in till DC och spelade fotbollsmatch. Det var sista matchen för säsongen och vi vann med 7-0, jag gjorde 2 mål så det måste ju vara godkännt i alla fall. Efter matchen åkte jag med mina fotbollskamrater hem till Vinney och vi hade BBQ, mycket gott. Dock hade Maria missuppfattat hela grejjen att man skulle ta med nåt till alla, knytpartaj ni fattar, men icke - jag hade bara tagit med till mig själv. Efter BBQ satte jag mig på metron och åkte hem till Pauline och följde med henne och Åsa till Ibiza. Direkt när vi kom dit var det bra musik, som där som är på svenska klubbar typ, men efter ett tag börja de med reggaton som inte alls är lika bra. Jag förstår ju inte alls de här rumpdanserna som man sysslar med i detta land, det är typ som att man har sex fast med kläderna på, mycket märkligt.

Efter lördagen så åkte jag hem och träffade sen Eva, Laura och Dasha för att åka till Au-pair mötet som för dagen innehöll självförsvar. Råkade i förbifarten skriva upp mig på kickboxning också som startar imorgon...eh. Efter detta åkte jag med Pauline och Åsa till IKEA. Mycket händelserik helg - men rolig!

Nu ska jag ta vara på den här måndagen och ta en löptur och sen gosa ner mig i sängen och titta på Greek. Ha det bra så hörs vi imorgon igen.



Zoe, Carrie och Dana






Dana, Jamie, Jasmin och Jasmins pojkvän.

Tyvärr tog jag inte kort från utegången med Pauline och Åsa, men det får bli nästa gång!



- You are so not who I thought you were -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0