Dag 108 - 257 dagar kvar

Åh herregud...blondmoment deluxe!

Jag måste verkligen berätta det här..det är så himla roligt. I lördags efter att jag, Pauline och Åsa hade varit på Ibiza så stod vi och pratade på perrongen innan tåget kom. Av nån anledning (har totalt glömt vilken) kom vi in på Converse skor...jag var ju bara tvungen att berätta att jag hade hittat ett par Converse för 3 dollar på Payless Shoeless. Åsa tittar då lite konstigt på mig och säger att den affären inte alls säljer Converse så jag måste ha köpt ett annat märke. Icke säger jag självsäkert...jag är ju helt säker på att jag köpt Comverse. Jag tilläger också att skorna var antagligen ett fabriksfel eftersom de va så billiga och de satt ju jättekonstigt så därför köpte jag ett par typ likadana fast av märket Airwalk för att de är billigare (ca 10 dollar). Åsa tror fortfarande inte att det är Converse men jag är säker på min sak. Men igår så kom jag och tänka på det där och vill dubbelkolla så jag tog fram mina påstådda Converse och se att det är ju inte alls Comverse! Det är ju också Airwalk...hur dum får man va!? Hahahaha...här har jag skrutit om att jag hittat Converse för 3 dollar och så är det inte ens Converse...haha...jag är antagligen på väg att bli blind och måste börja använda glasögorna på heltid. Så summan är alltså att jag köpt två likadana skor av märket Airwalk...ett par som antagligen är fabriksfel för 3 dollar och ett par "riktiga" för 10 dollar. Shit..jag borde antagligen fötts blond! :P

Nä nu ska jag iväg på kickboxning med Eva, har ju som förstått att det här med att träna på egen hand inte är för mig. Vi provar gruppträning istället.





- Queen of youur heart? -

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hehe, jag hade rätt... jag tyckte väl det va lite konstigt =) Vi ses på fredag!

2009-06-17 @ 02:41:50
URL: http://asahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0