Dag 109 - 256 dagar kvar!

Min första "treatment" av en Kiropraktor är avklarad...lät värre än vad det var måste jag säga. Jag har haft lite problem med min nacke sen jag kom hit, så idag frågade jag henne om hon kunde titta lite på den. Att titta lite på den blev fyra tillrättningar av ruyggraden och nacken. Det kändes inte så mycket men det hördes desto mer...är ganska öm nu men hoppas på att det blir bättre :)

Idag har det varit en riktig tråkdag! Eftersom det regnade i stort sett hela dagen så blev det film och film och film. Var ensam med tvillingarna hela förmiddagen medan flickan och mamman var och shoppade (nej, jag är inte bitter). När de kom hem sprang flickan in för att visa sina nya snygga skor...rosa Converse...hur söta som helst! Så tittar hon så där sött på mig och säger..Precis som du Maria! Ibland vet man att man har hamnat rätt...

 

Så här söta var skorna..gissa om mitt barn (när jag får ett) ska ha såna.




- I'm sorry If I hurted you by ending things like that
- Who said it was over? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0