Dag 112 - 253 dagar kvar

Åh hej och hå!

Herregud var roligt jag hade det igår. Var helt nykter och fick leka chaufför...(första gången jag körde på beltway) men ändå hade jag så sjukt roligt. Vi åt en massa god mat, lekte sånglekar och dansa till schlagers...och avsluta såklart kvällen i Jacuzzin. Vi var 6 svenska tjejer som firade midsommar ihop och det var länge sen jag hade såhär roligt...nykter! Kom hem 3 och böja jobba 10..vart ju iaf några timmars sömn.



Den ljuvliga maten



Skål!



Jag, Pauline och Åsa



Ida, Pauline, Sara och Kristin




Och så jag!

Idag jobbade jag som sagt mellan 10-13 och sen åkte jag med Eva till Mongomery mall. Skulle köpa en ny bikini..som är lite mer sola vänlig. Kom hem med 4 toppar och ingen bikini...men så kan det gå ibland.



Nu ska jag iväg på Bio eller nåt tror jag. Ha det bäst!



- But If I kiss you I might miss you babe -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0