Dag 113 - 252 dagar kvar

Otroligt bra avslut på helgen...
Det här har varit en helt otrolig helg..jag har kört på nonstop hela tiden och nu äntligen ska jag pusta en vecka tills nästa helgs tokigheter börjar. Fast funderar starkt på att bara ta det lugnt nästa helg..ligga vid poolen och jämna min otroligt fula bränna (eller tomatrödfärgning) som jag drog på mig på six flags.

Jag och Eva spenderade dagen på Six Flags..vi var från början några fler som skulle åka men alla andra hade tydligen bättre saker för sig. Men vad gjorde det, jag och Eva hade sjukt roligt ändå. Har aldrig åkt så många berg och dalbanor som jag gjort idag, sjukt roligt. Nu har jag spenderat de sista två timmarna med popcorn och Greek, jag älskar den serien!



Bjuder på den här läckra bilden på mig och Eva.
Sov gott!




- It's the end of the world, who do you wanna be with? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0