Dag 114 - 251 dagar kvar

Var på Montgomery College idag och fick mitt resultat av engelska provet, jag hamnade i gruppen EN101 vilket betyder att jag kan läsa i princip vilka kurser jag vill. Jag ska läsa friståendekurser och sammanlagt 6 credits eller 72 timmar på hela året. Kollade runt lite när jag kom hem och det finns mycket roligt att läsa, men det blir problematiskt eftersom jag jobbar så sent på kvällarna. I alla fall så lutar det åt att jag ska läsa Amerikansk historia, men vi får se, funderar lite på spanska också.

Annars händer det inte så mycket just nu, jag ligger på lågtryck ett tag, måste spara pengar och måste jobba tillbaka energin. Men vädret är på topp och jag tillbringar dagarna vid poolen med mina söta.






- I feel so untouched right now -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0