Dag 115 - 250 dagar kvar

Herregud mitt huvud blir helt snurrigt av college kurser, jag har ingen aning om vad jag ska förvänta mig. Ska i alla fall söka Amerikansk historia från kolonialtiden...får se om jag klarar av det. Jag tänkte först läsa något roligt och lättsamt som typ dans...men de kurserna gick bara under dagtid..typiskt! Jag vet inte riktigt om jag orkar gå tillbaka till att gräba ner huvudet i böcker igen, har varit ganska skönt utan det. Till hösten ska jag i alla fall läsa Womens Study...haha och värsta töntiga anledningen. Ni vet att ala coola brudar i alla häftiga amerikanska serier läser ju den kursen...därför ska jag häftiga och sjukt coola Mia också göra det. Kommer det antagligen va en supertråkig kurs.

Idag har jag försökt jobba på att jämna till min bondbränna. Efter det att jag och Eva var på Sixflags så råkade jag bränna axlar ioch armar plus hals så det ser för tillfället ut som att jag konstant har ett vitt linne på mig, sjukt sexigt. Tur att jag har några veckor på mig innan jag måste visa mig naken för nån ;) Men jag ska fortsätta jobba på det här ett par dagar till och jag ska aldrig mer glömma att smörja in mig.

   






- Cause you're so beautiful -

Kommentarer
Postat av: Jessica Ahlqvist (airspirit83)

Det är så himla kul att läsa alla tokigheter du tar dig an i staterna ;D Hoppas att det går bra med den supercoola kursen du ska gå :)



KRAM Jessica

2009-06-25 @ 21:30:44
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0