Dag 116 - 249 dagar kvar

Jaha och så var Michael Jackson död också..inte för att jag var ett jätte stort fan men det är konstigt i alla fall. Jag menar, för mig har han mest varit typ ett levande spöke men att han skulle dö på riktigt trodde jag inte, än i alla fall. Men ja nu är det som det är och livet måste ju rulla på ändå för oss vanliga. Kan ändå inte förstår hur han kan ha vita barn. Nån som kan förklara det?

Idag har det återigen varit en lugn dag, flickan har varit lite sjuk så hon har mest legat i soffan och kollat på Shrek medan jag och tvillingarna jobbade på solbrännan på balkongen. Snart är nog linjerna borta, ge mig en dag vid poolen imorgon så fixar vi det nog.

Imorgon blir det Transformers med de svenska brudarna, kan vara skönt med lite Bio. Har som lovat mig själv att jag ska det lugnt denna helg och inte spendera en massa pengar. Tänkte mig mest en helg vid poolen med en bra bok och massa glaas? Låter inte det som en bra idé?

Kollade igenom en massa gamla kort idag och hittade det här underbara kortet på mig och syster. Snacka om snygga tjejer. Ber om ursäkt för bröst flashingen men hade tydligen förhoppningar om att bli glamoumodell eller liknande som ung.



Saknar dig syster!



- Just promise me you'll try -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0