Dag 118 - 247 dagar kvar

Idag hade jag fotbollsträning, den första som jag faktiskt skulle kunna gå på sedan jag körde vilse i DC. Jag var ute i god tid och tänkte att det var bästa att ta tunnelbanan så jag inte åkte vilse igen (ja, jag vet att jag har gps..men ändå) men efter att det tagit 90 minuter att åak en sträcka som vanligtvis tar 7 minuter så insåg att jag att jag skulle missa träningen och åkte därför hem igen. Ganska misslyckad resa eftersom jag spenderade typ 3 timmar på den där J*vla tunnelbanan innan jag faktiskt kom hem igen. Allt är ju på grund av den där olyckan som hände i veckan och att de nu upptäckt att det var tekniska problem med spåren....ja jag vet, jag får börja bli amerikansk och ta bilden överallt för detta funkar ju inte längre.

Så såg min dag ut, skulle även gå till poolen och jobba lite på solbrännan men eftersom knattarna tydligen bestämt att ha simtävlingar idag så vart det ju inget av med det heller. Skit dag!

Nu ska jag vara sur över allt som hänt denna dag och att Andreas dessutom vägrar vara online...så det är bäst jag går och lägger mig.

Natti Natti




- I love you, I love you, I love you -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0