Dag 92 - 273 dagar kvar

Jag älskar verkligen söndagar! Idag åkte vi först till Rio och skulle se en film (ja, här kan man se alla filmer mitt på dagen) men vi hade redan sett alla filmer, så vi beslöt istället att äta lite på Carliforna Pizza place...fruktansvärt god mat. Sedan åkte vi till Montogomery mall och shoppade lite på Victoria Secrets rea...haha jag kommer snart äga alla underkläder som den affären häar :D

Vi avslutade dagen med underbara Smoothies på Robeks juice...jag har aldrig druckit godare smoothies.

Jag och mina brudar vid Rio.



Gårdagen var också helt underbar. Vi hamnade på salsa klubben Café Citron och dansade hela natten...jag kom hem riktigt sent och vakna kl 7 av att flickan kröp ner i min säng och ville att jag skulle vakna. Tur att hon är söt....



Jag och Eva kickin it at Citron

Nu avslutar jag dagen med The hills och popcorn. Underbart!



- Please don't go -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0