Dag 95 - 270 dagar kvar

Hahaha...shit vad jag räknar fel på dagarna...har egentligen vart här i 100 dagar men enligt min blogg bara 95...haha ja så kan de gå.

Idag var en av värsta dagarna i mitt liv...kan ju inte säga vad som hände pga tystnadsplikten men den innehöll blod, ambulans och en himla massa rädsla. Det här är ett sjukt bra jobb för att förbereda min framtid som mamma om ett par år, jag kommer kunna hantera krissituationer ypperligt. Skulle verkligen behöva nån att prata med...och dem som är online loggar ju bara ut när man vill prata! - ja ta åt dig :P
Hoppas Andreas är online imorgon så kan jag prata med honom.....
Är inte lika rädd längre men det va läskigt...ta det lugnt mamma och pappa och syster jag lever...jag berättar sen för er!

Nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds...sjukt bra avsnitt..

Puss och kram





- Mind if I play? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0