Dag 98 - 267 dagar kvar

Åh herregud en sån helg!

Igår såg jag världens kanske roligaste film..jag lovar det var länge sen jag såg en sån sjukt rolig film...skratta mig igenom hela filmen non stop! Filmen heter Hangover och handlar om  killar som åker till Vegas för en svensexa...och när de vaknar morgonen efter så är det en tiger i badrummet och en av killarna fattas. Alltså ni måste se den!

Jag sov 4 timmar och åkte sen till Montgomery College för att fixa mitt engelska prov.  Kommer en aning för sent och får ta taxi från metrostation...typ 3 minuter...men ändå! Provet va lekande lätt...inte ens chans att jag inte klara det. Efter provet kom Eva och hämta mig och vi åkte till Montgomery mall för lunch...mycket god tonfiskwraps stod på menyn.

Nu ska jag powernapa en timme eller så och så ska jag åka vidare. Ikväll blir det grillning och Jacuzzi...wehoo





- Om du va himmelen skulle jag ha vingar -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0