Dag 99 - 266 dagar kvar

Åh herregud! Jag längtar inte tils imorgon..snälla ge mig mer helg!

Gårdagen var supermysig. Jag, Pauline och Sara åkte till Åsa och grillade och badade jacuzzi...helt sådär perfekt att det nästan kände slite svenskt. Även om det var elgrill och jag inte ens har något som är i närheten av en jacuzzi...men ändå så kändes det som USAs svar på grilla med engångsgrill vid sjön. Var ju dock varmare i vattnet.





Idag spenderade jag första delen av dagen vid poolen..och brände mig...och som grädde på moset så har ju jag en ganska fet bikini...ni vet med stor axelband..så jag ser inte klok ut! Och ont gör det också...
Andra halvan av dagen spenderade jag inne i Bethesda...var först på en helt värdelös alkohol och drog utbildining. Jag måste gå den kursen (3 timmar!) för att kunna få körkortet. Har ganska stora problem med att fixa allt innan jag ens kan gå tillbaka till VMA igen. Pappersarbetet och alla kurser är ju fasiken värre än själva uppkörningen.

Sen var jag på bio med Eva och Ingrid. Jag har nog inte varit så här mycket på bio i hela mitt liv. Men ja det bra, då får jag ju prova alla olika biosnack som finns. Ett tips: Popcorn som köpes utan salt = ingen hit!

Nu ska jag sova, upp med tuppen imorgon. Sov gott.





- You're on my heart just like a tatoo -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0