Dag 10 - 355 kvar

Om du bara visste så skulle du förstå..

Vissa dagar är bättre än andra! Idag var en bra dag. Jag började dagen med att ta med lillaflickan till en målerstudio för barn där hon fick leva ut sin artistiska sida, hon var verkligen jätteduktig. Många trevliga mammor med sin barn och många söta barn med sina mammor. Hur man orkar ha en studio full med pennor, färg, lim och saxar + en massa barn ligger utanför mitt förstånd....
Efter studion åt vi lunch med några mammor från studion (och ja barnen också). Det var en ganska intressant händelse, jag som känner mig lite snål nu innan jag fått min lön letade upp det billigaste för mig och lillflickan och döm av min förvåning när jag inser att i USA delar man tydligen notan bara på 3. Det betyder att jag betalade deras mat också...jag valde mat för 11 dollar men fick betala 25...det är ett orättvist land jag flyttat till.

Eftermiddagen spenderades med pojkarna, jag tog med dem till parken och de fick gungaför första gången i sitt liv. Mycket intressant...så intressant att en av dem somnade i gungan. Jag är en sån bra au-pair....min barn smnar av tråkhet.

Nu: Körsbärskakor och Everwood.
Sen: Sängen.


"I'm just a lonely soul cause I try to hold on to everything I've ever owned"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0