Dag 11 - 354 dagar kvar

S - T - A - R - B - U - R -

Imorgon smäller det..kl 09.00 har jag provspel för ett fotbollslag i Washington DC. Eftersom min käre far va lite sen med att skicka fotbollsskorna , och jag därför måste spela i joggingskorna,  kommer jag antagligen hamna i reservlaget! Men det viktigaste är ju att ha roligt eller?

...Bara för att du är vacker...

I guess it's gonna have to hurt,
I guess I'm gonna have to cry,
And let go of some things I've loved,
To get to the other side,
I guess it's gonna break me down,
Like falling when you try to fly,
It's sad, but sometimes moving on with the rest of your life,
Starts with goodbye.


Ujujuj..jag tror jag ätit för mycket, hittade husets chokladgömma..inte bra..by tomorrow kommer det bara vara den där chokladen med mandelmassa och likör kvar. After eighten och Lindt chokladbollar är redan slut..woops. Kommer antagligen få åka hem snart, kommer dock vara för tjock för att komma in på flyget så jag blir väll fraktad med färja eller nåt. Och då måste jag koppla in UD och det blir ju bara jobbigt...kanske lättare att bara köpa ny choklad till familjen imorgon!

Var i parken idag igen..helt sjukt att det på 4 dagar gått från vinter till sommar. I måndags snöade det och nu är det ingen snö kvar och typ lika varmt som i Sverige på sommaren. Har hört att det ska bli sjukt varmt på sommaren här...och fuktigt i luften...välkommen tillbaka hårburr...kommer se ut som en syster till bröderna fluff..blandat med ett chimpans arsle...(eftersom jag bli kokröd i ansiktet)



Så här ser parken ut..ett gammalt tivoli..man kan tom fortfarande se Popcorn skylten :)

Hittade kvarterets kiosk också..var tvungen att rensa den på chips..sjuuukt många smaker de finns. Tur att jag ska börja träna fotboll..jag kommer bli tjock!



"I never wish for bad things, but I don't wish you well"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0