Dag 13 - 352 dagar kvar

Pink, pink, pink!

Idag stod shopping på schemat..och vilken shopping det blev sen :). Jag gick lös i Victoria secrets och footlockers butiker och spenderade hela min (inte så feta) au-pair lön. Var sjukt när att skaffa mig ett keditkort hos Victoria's secret...men insåg snabbt mitt misstag och fixade det. Damn thoose americans som pratar så fort. Jag trodde ju att hon pratade om bonuskort eller whatever.
  Och bara så alla vet..McDonalds smakar bättre i USA..herregud...så kommer vi åter in på ämnet att Mia kommer bli tjock som en boll om hon inte tänker sig för. 
 
Så var det avskedsdags för Nandi, hon åker hem på onsdag. 9 tjejer från liika många länder...det är intressant ska ni veta. Men det var god mat och trevligt sällskap iaf.

Nu måste jag sova, ny arbetsdag imorgon.



"I'm fighting back emotions that I never fought before,
cause I'm not suppose to love you anymore"

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Fet..inte tjock..F E T ! ;)

2009-03-13 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0