Dag 15 - 350 dagar kvar

Ingen bra dag..

Bara för att jag inte kan göra något åt det betyder det inte att jag inte vill. Jag skulle göra allt men inget betyder något så länge det man gör inte borde göras. Verkligheten är jobbig när den är för långt borta för att nå...för att ändras för att påverkas. Jag skulle aldrig klandra dig för att du försöker..jag kommer alltid klandra dig för att du försöker för sent. Vissa personer sårar mer än andra, men det är bara för att dem ligger så nära hjärtat...

I was drifted in between
Like I was on the outside looking in,
In my dreams you are still here
Like you've always been
my heart did time in Siberia
Was waiting for the lie to come true
I gave myself away completely
But you just couldn't see me
'Cause someone else was on your mind
In your head


pricken



"Vissa hjärtan krossas lättare än andras, det är därför vi som har dem är rädda om dem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0