Dag 18 - 347 dagar kvar

Sugarpie, HoneyBunch you know that I love you

Gårdagen var så sjukt lång och sjukt jobbig att jag inte ens orkade skriva något. Snacka om utmattande dag. Ungarna bara skriker och jag vet inte vad jag ska göra för att få dem tyst. Det är sjukt jobbigt när man tar hand om tvillingar på 5 månader och de bara skriker. De vill inte ha mat, de har ren blöja och ändå skriker dem. När det sen kommer fram att dem helt enkelt inte är trötta utan bara vil vara med uppe, känns allt idiotiskt. Jag var beredd att sluta igår, sluta och ta mitt bagage och flytta hem till Sverige igen. Men envis som jag är så är jag kvar och idag börjar en ny jobbdag.

Mitt rum blev målat igår, och jag måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med färgen. Jag kommer se underbar ut inne i mitt rum när det är färdigt. Det var ett par spanska killar som målade huset, de var sjukt roliga...lite svåra att förstå eftersom de pratade spanska fast de trodde att de pratade engelska.

Okej, tillbaka till jobbet.



"We could be more then just amazing"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0