Dag 19 - 346 dagar kvar

Mitt rum är färdigt! Åh det är så fint, jag är supernöjd med målarna och hantverkarna, det gjorde verkligen ett toppen jobb. Det kan ju iofs kanske bero på att min hostdad är deras chef..hehe. Det enda jag måste fixa nu är att sätta upp några tavlor och sånt, lite kort hemifrån på nära och kära ska också fixas. Eftersom min familj har varit vänlig nog att ge mig en skrivare så kan jag skriva ut jättefina kort.

Och vilken skandal det blev av melodifestivalen i år, jag hade verkligen ingen lust att skicka iväg nån för gammal tant som sjunger opera, bra röst eller inte! Den största skandalen var ju iofs att Amy inte ens tog sig till final...nästa år när jag är hemma i Sverige igen ska jag ringa hundra gånger på henne.

Imorgon ska jag åka in till Montgomery Mall med Monica och Ingrid, det lär bli skoj. Ska se om jag hittar kakdeg :) Sen måste jag köpa mer kläder, min garderob ser så tom ut.

Måste också säga att världens bästa Andreas räddade min kväll genom att skicka svenska godis, det är så man vet vilka som verkligen bryr sig! Att du är så himla söt hjälper ju också...

Nej, nu ska jag se om det finns en bra film...har ju 500 kanaler så nån film måste det ju finnas.




" I thought we were good, guess I was wrong"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0