Dag 20 -345 dagar kvar

Woohoo!!

Idag var det söndag aka stora shoppig dagen! Först åkte jag med min Hostad till ett sjukt stort matvauhus där man måste köpa alla varor i storlek gigantiskt! Jag skulle köpa vindruvor och fick köpa 2 kg vindruvor eftersom det var minsta förpackningen...dock billigare än 500 g i Sverige. Man måste dock vara medlem för att köpa i denna affären, men eftersom jag har världens bästa hostfamilj så är jag redan medlem :)
   Resan till varuhuset kunde dock slutat illa, håller på att försöka ta amerikanskt körkort så jag får köra bil så mycket som möjligt, vilket betydde att jag skulle köra till varuhuset. Piece of cake tänker Mia - innan hon såg vägen som hade typ 100 filer i varje riktning. Och eftersom min hostdad verkade ha tråkigt i bilen så tyckte han att Mia skulle svänga vänster vid nästa rödljus när hon låg längst till höger. Han skratta och jag grät!

Sedan åkte jag till den störts gallerian jag sett! Sjuukt många affärer. Jag köpte en himla massa saker, bland annat världens finaste klänning..som sitter som ett smäck!


Detta söta diadem införskaffades idag, kanske inte så mycket jag men jag tyckte den va söt iaf. Inköptes på forever 21.

Nu väntar film med familjen, jag tror Vick Barcelona någonting, ingen aning om vad det är för film men det blir nog bra, tillsammans med Hägen Daz glass står på menyn!

Och till dig: Jag försökte!


"It's starts at my toes and make me crinkle my nose"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0