Dag 22 - 343 dagar kvar!

Oj, igår var jag alldeles för trött för att skriva någonting alls...hum..somnade framför dancing with the stars (säger kanske en del om det programmet).

Jag har verkligen lärt mig uppskatta TV på nytt sen jag kom hit, det finns så otroligt mycket att titta på och kvalitén på det som går på TV är oftast mycket bättre än hemma i Sverige...då får man ju iofs räkna bort våra bästa år och dylikt. Fastnade på American Idol igår och jag måste säga att kvalitén på dem som är med i den tävlingen är bättre än hemma i Sverige, jag menar dessa människor kan ju faktiskt sjunga i motsats till de svenska deltagarna. Det som är jobbigt är dock att detta land ligger före alla andra när det gäller serier...min stora passion...såg på On tree hill häromdagen, min favvoserie, och jag hänger inte med alls. Då är det toppen att man kan gå in på kanalens hemsida och kolla alla missade avsnitt :) Jag älskar det här landet!




- He taste like you but better -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0