Dag 23 - 342 dagar kvar

Som en ballong...

Idag stod Mexikanskt på schemat. Jag och några spansktalande flickor (finns många av dem här kan jag lova) gick till en Mexikansk restaurang i Bethesda och åt middag. Min hostmum ville att jag skulle köra dit..SJÄV!...bilen och jag kom lyckligtvis hem oskadda men jag lyckades göra iaf 3! andra bilister arga genom att inte följa reglerna riktigt. Var nästan på väg att köra mot rött men någon där uppe ville mig väll så precis när körde blev det grönt...puh! Det där amerikanska körkortet känns som ganska långt borta för tillfället.
   Men maten på restaurangen var god och sällskapet underbart, dessa tjejer var sjukt roliga och vi skämtade med en tysk kille som inte kan språket ritkigt, elakt men roligt. Han satt mest som ett frågetecken och undrade vad vi sa...det var roligare än det låter. Det roliga med personer som inte kan språket är att de alltid säger att de fattar..de ler dumt och nickar....sjukt roligt.

Imorgon är det torsdag och flickan och jag har artclass igen...damn it..jag gillar musicclass bättre. Där blir man inte färgglad i alla fall.




- Maybe you didn't treat me, quite as good as you should have -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0