Dag 24 - 341 dagar kvar

Imorgon är det en annan dag...

Idag var ingen bra dag. Usch nej, alla är typ sjuka här på bygget så jag får leka sjuksköterska hela dagarna. Och det värsta med små barn som är sjuka är att det är så himla mycket gråt och gnäll..jag står inte ut snart! Men en sak som är bra är att under några timmar av dygnet så sover faktiskt hela huset och då får Maria vara vaken själv och leva loppan...under tystnad!

Fick höra att jag var en bra pedagog idag också. Jag och flickan var på artclass och tydligen var det första gången hon satt helt stil och lärarna tyckte att det var min förtjänst. YES! Gimme gimme, gimme gimme gimme MORE!

Imorgon ska jag jobba som vanligt - och sen blir det utgång i DC! Weehoo :D





- Without saying a word, you just light up the dark -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0