Dag 25 - 340 dagar kvar

Herregud, Baltimore är sjukt!

Var ute på en klubb i Baltimore igår. Betalade 15 dollar i inträde och fick gratis drinkar hela kvällen (hur många man ville). Schysst tänkte jag - när jag kom in på klubben fatta jag varför. För det första var jag overdressed - jag hade jeans och topp och missade att man tydligen bara skulle ha hotpants och BH, jag menar hur ska killarna annars se hur din kropp ser ut? Sen var jag för gammal - var man över 21 fick man ett pappersband som visa att man fick dricka alkohol - tror jag och mina vänner var de enda som hade sånt band. I början av kvällen var allt gansa normalt, nog för att folk (tjejer) hade lite kläder på sig men allt var som lugnt. När det närma sig midnatt blev det galet. DJ:n skrek ut - vem ska ha sex inatt? Alla skrek och vissa börja ta av sig de minimala kläder de hade. Sen börja de ta mer och mer på varandra - när ett par typ hade sex på dansgolvet gav vi upp och åkte hem. Det blev som alldeles för mycket. En crazy klubb som jag antagligen inte kommer besöka igen, men jag hade roligt iaf - de va ju bra musik!


Har sovit fem timmar inatt och ska snart börja jobba - känner mig tipptopp.



- Don't say you love me, you don't even know me -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur i alla fall att det var bra musik och gratis drinkar..då kan man ju stå ut en kväll åtminstone ;)

2009-03-22 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0