Dag 26 - 339 dagar kvar

Ibland önskar jag att alla kunde se oss genom mina ögon...då skulle alla förstå att det vi har är speciellt, något förunnat riktigt få.

Åh herregud nu är jag också sjuk...och jag som har min första fotbollsträning imorgon...atans bananer! Men jag ska nog åka till träningen ändå och presentera mig och se hur det ser ut och sånt. Jag menar på tryoutsen var uppvärmningen att springa en halv plan...hmmm..ej okej not hot som Shire skulle säga.

Idag var en riktigt mysig dag förutom att jag är sjuk. Jag hade bara tvillingarna idag och eftersom dem också är sjuka så sova dem mest, men eftersom jag var ute igår och min hostmum trodde att jag var bakis så gjorde jag till mig lite extra och bakade oxh lagade mat till hela familjen. Det vart riktigt uppskattat.
   Kvällen spenderades tillsammans med Johanna på en (än en gång) mexikansk restaurang i Bethesda, jag tror inte att det finna andra restauranger. Det var riktigt skönt att få prata svenska en hel kväll :) Har nästan glömt bort språket. Hade en riktigt iriitersam servitör som frågade hundra gånger om jag ville ha påfyllning på drickan...jag sa nej alla gånger men han bara fortsatte. Ursäkta mig att jag inte dricker 2 liter cola till måltiden.

Nu ska jag kurera mig och imorgon ska jag hälsa på Pauline i Rockville...busy busy.



- How can I change the world? Cause I sure can't change your mind -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0