Dag 27 - 338 dagar kvar

Ja, så blev denna dag ganska värdelös...

Ja, idag skulle ju vara en fullspäckad dag..skulle till Rockville och en massa skoj. När man vaknar med en stor klump i halsen inser man att allt det där roliga bara skulle vara jobbigt, när mamman i familjen sedan säger att hon ska ta med alla barnen till zoo och lite fint påpekar att "om jag klarar alla"..hmmm ja då vet man att det där med Rockville inte passar just idag.

Fotbollsträningen åkte jag inte ens på..vaknade kl 10 och insåg att det skulle vara tillräckligt för mycket träning att bara försöka hinna ta sig dit. Så förmiddagen spenderade jag i sängen, tittade på dålig TV och åt frukost fram till 13. Mysigt! Eftermiddagen skulle spenderas på Zoo men eftersom vi kom dit 20 minuter efter det att dem tagit in alla djuren för kvällen så fick vi nöja oss med att se en elefant...tur att det inte kosta något. Så det var ju ganska värdelöst. Så denna söndag har gått snabbt förbi men ändå varit meningslös...hatar sådana dagar.

Ja, imorgon är det jobb igen...börjar gå på rutin nu men jag känner ändå inte att jag jobbar. Det är gut.



- So have your fun, go hit and run. Anyway I'm not the one -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0