Dag 28 - 337 dagar kvar

Åh var tvugen att byta ut BMW:n mot en minivan...damn!

Ja idag var som en dag som alla andra, inte så mycket hände. Jag har blivit tvungen att byta min snygga svarta BMW mot en minivan i silver...bara för att barnen ska få plats i bilen..åh typiskt! Jag borde skaffat ett annat jobb som inte kräver att man ska ta med sig barnen.  Jag fick köra den för första gången idag och var tvungen att fickparkera...åh strålande, jag som inte ens kan fickparkera med en cykel. Men trots det ingen buckla...bra jobbat Mia.

Har ätit chips av blåpotatis idag, mycket gott och mycket roligare än vanliga potatischips. Har också gjort en massa collage med bilder på mina nära och kära. Hittade ett otroligt snygga kort på Anna och Julia som fick sitta i mitten. Otroligt snyggt flickor!



ja imorgon är det music class...borde börja värma upp nu...lalalalala


- But they don't know what we've been through, they don't know about me and you -

Kommentarer
Postat av: Em

vart i usa är du?

2009-03-24 @ 03:19:45
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är i Bethesda, Maryland - nära Washington DC

2009-03-24 @ 13:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0